Promocije

Novi proizvodi

Online moda j.d.o.o. surađuje sa GLS Croatia. GLS Croatia dostavlja pakete na nacionalnoj razini za manje od 24 sata - standardno vrijeme isporuke tijekom radnih dana u tjednu.

Dostava se vrši isključivo nakon što kupac izvrši narudžbu i nakon vidljive uplate na našem transakcijskom računu. Dostava se vrši na adresu kupca naznačenu prilikom narudžbe i isključivo na osobu koju kupac naznači kao primatelja prilikom izrade narudžbe. Imate mogućnost putem GLS Delivery Managera (GLS upravitelja dostave) utjecati na dostavu paketa odabirom između nekoliko ponuđenih opcija isporuke:

  • Dostava na istu adresu ali na određeni datum
  • Dostava na neku drugu adresu
  • Dostava i odlaganje paketa na naznačenom mjestu bez potvrde isporuci
  • Osobno preuzimanje u GLS područnom skladištu (depo-u)
  • Odbijanje preuzimanja paketa

Preuzimanje se može izvršiti samo od osobe naznačene kao primatelja uz predočenje identifikacijske isprave ili po dogovoru sa kurirom GLS službe drugoj osobi koju odluči kupac. U slučaju da kupac ne predoči osobnu identifikacijsku ispravu (osobnu iskaznicu ili putovnicu), dostavna služba nije obvezna predati naručeni proizvod. GLS putem e-mail poruke i/ili sms-a obavještava primatelja o predstojećoj dostavi kao i o standardnom vremenskom okviru dostave. GLS također šalje poveznicu, koja primatelje neposredno vodi na GLS-ovog upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje oni imaju mogućnost odabira između nekoliko opcija dostave prema vlastitim željama i potrebama.  Ujutro, na dan dostave kad dostavljač skenira paket, primatelju se automatski šalje druga obavijest putem e-mail i/ili sms-a, koja sadrži 3-satni vremenski okvir očekivane dostave. Poruka također sadrži telefonski broj dostavljača i službe za korisnike. U tom se vremenu GLS-ov upravitelj dostave (Delivery Manager) više ne može koristiti. U slučaju da je prvi pokušaj dostave neuspješan, primateljima se automatski šalje obavijest putem e-maila i/ili sms-a. Poruka sadrži poveznicu koja neposredno vodi na GLS-ovu stranicu upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje sve opcije za dostavu stoje na raspolaganju, i gdje primatelji ponovo mogu odrediti što će se dalje dešavati sa paketom.

Ukoliko kupac nije kod kuće u trenutku isporuke, bit će mu ostavljena poruka o pokušaju isporuke i upute za preuzimanje pošiljke. Ukoliko kupac ne preuzme pošiljku u roku od 5 radnih dana od dobivanja poruke o pokušaju isporuke sa uputama preuzimanja pošiljke (ne računajući dan na koji je poruka ostavljena) tada se naručeni proizvod vraća nazad trgovcu. U tom slučaju smatra se da je kupac otkazao narudžbu.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 (četrnaest) kalendarskih dana raskinuti svaki kupoprodajni ugovor sklopljen sredstvima elektroničke komunikacije bez navođenja razloga za to; na način da obavijesti trgovca o svojoj odluci da raskida ugovor i to putem: (A) nedvosmislene izjave u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte

Rok od 14 kalendarskih dana započinje teći od dana kada je kupac zaprimio pošiljku u svoj posjed. Ispunjenu nedvosmislenu izjavu ili obrazac za jednostrani raskid ugovora morate dostaviti trgovcu elektroničkom poštom na info@ulala.hr ili poštom na ONLINE MODA j. d.o.o. Istarska 56, 52210 ROVINJ, Republika Hrvatska. Trgovac je dužan što je moguće prije, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, vratiti kupcu cjelokupan iznos koji je kupac do trenutka raskida platio na temelju ugovora za kupljene proizvode. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Ukoliko kupac raskine ugovor, gubi pravo na buducu kupovinu na ulala e shopu.

Dostava je u cijelosti besplatna, neovisno o drzavi u kojoj se kupac nalazi.

Ukoliko je proizvod koji je kupac primio oštećen ili neispravan proizvod, povratak ide na trošak ONLINE MODA j. d.o.o. ONLINE MODA vrši zamjene proizvoda ukoliko je takav proizvod dostupan u ponudi ili za drugi proizvod po želji kupca u dogovoru sa ONLINE MODA j.d.o.o. U slučaju zamjene zbog razloga koji ne uključuje oštećen ili neispravan proizvod kupac snosi troškove poštarine povratka proizvoda. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca. Kupac ima pravo na povrat proizvoda u roku od 14 dana od primitka ukoliko s proizvodom nije zadovoljan. ONLINE MODA se obvezuje da u roku od sedan radnih 7 dana od primitka povrata proizvoda isplati kupcu ukupan iznos uplate osim troška postarine (povratne).

PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE

I trgovac i kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava. Ukoliko trgovac iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, povrat sredstava će biti izvršen kupcu u roku sedam (7) radnih dana. Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen kupcu u roku od maksimalno sedam (7) radnih dana. Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku sedam (7) radna dana nakon povrata iste robe od strane kupca, umanjen za trošak dostave.